Procedura wysyłkowego zwrotu towaru
1. W celu dokonania wysyłkowego zwrotu towaru prosimy o wypełnienie formularza zwortu towaru. W przypadku braku drukarki prosimy o ręczne przygotowanie formularza zwrotu, zawierającego wszystkie wskazane w nim informacje. Wypełnienie elektronicznego formularza zwrotu umożliwi śledzenie statusu zwrotu oraz ułatwi komunikację z działem zwrotów.
2. Wypełniony formularz prosimy o odesłanie razem z towarem i kopią dowodu zakupu (paragon / faktura) do serwisu firmy w Bielsku-Białej (43-300 Bielsko-Biała, ul. Żywiecka 132).
3. Paczka jest otwierana i sprawdzana z jednoczesnym nagraniem procesu otwarcia przez system monitoringu. Posiadamy archiwum z 6 ostatnich miesiecy. Osoby przyjmujące zwroty ocenią stan produktu i jego kompletność. W przypadku stwierdzenia niezgodności, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu proporcjonalnie do zmniejszenia wartości Towaru.
4. Zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni na podany numer konta.
Procedura zwrotu towaru w sklepie stacjonarnym
1. W celu dokonania zwrotu towaru prosimy o przygotowanie do okazania dokumentu zakupu (paragon / faktura).
2. Udaj się do wybranego oddziału, w którym chcesz zwrócić towar.
3. Pracownik oddziału oceni stan produktu i jego kompletność. W przypadku stwierdzenia niezgodności, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu proporcjonalnie do zmniejszenia wartości Towaru.
4. Zwrot pieniędzy nastąpi natychmiastowo jeśli kwota nie przekracza 1000 zł i jednocześnie zwrot został dokonany w salonie firmowym. W innym przypadku zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni na podany numer konta.
Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje konsumentowi
1. Jeżeli produkt został dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. depilatory, suszarki, prostownice, golarki, słuchawki douszne, alkomaty, strzyżarki, itp.)
2. Jeżeli przedmiotem świadczenia są towary, które pod dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
3. Jeżeli umowa sprzedaży towaru lub usługi dotyczyła rzeczy nieprefabrykowanej, wyprodukowanej według specyfikacji Konsumenta albo Przedsiębiorcy indywidualnego lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
4. Jeżeli zakupionym towarem była treść cyfrowa, która nie jest zapisana na nośniku fizycznym.